FANDOM

Felix Karl Wilhelm Sandman – szwedzki piosenkarz, były wokalista boys bandu FO&O.

Kariera

W październiku 2013 roku został jednym z wokalistów nowo powstałego boys bandu The Fooo, w którego skład weszli jeszcze Oscar Enesta i Omar Rudberg. Jako trio wydali dwa minialbumy: The Fooo (2013) i Conspiration (2014), który nagrali z czwartym wokalistą, Oscarem Molanderem. W 2014 roku zmienili swoją nazwę na The Fooo Conspiracy, pod którą wydali dwie kolejne EP-ki – Serenade (2014) i Coordinates (2015), a także album studyjny, zatytułowany Off the Grid (2014). Po odejściu Molandera z zespołu w 2016 roku ponownie zmienili nazwę, tym razem na FO&O. Pod koniec roku z piosenką „Gotta Thing About You” zakwalifikowali się do stawki konkursowej Melodifestivalen 2017. Ostatecznie dotarli do finału konkursu, rozgrywanego 11 marca 2017 roku, i zajęli w nim jedenaste miejsce. 12 maja wydali album studyjny, zatytułowany po prostu FO&O. Niedługo później zakończyli działalność.

Po rozpadzie zespołu Sandman rozpoczął karierę solową. Pod koniec 2017 roku z debiutanckim singlem „Every Single Day” zakwalifikował się do stawki konkursowej Melodifestivalen 2018. Ostatecznie dotarł do finału, rozgrywanego 10 marca 2018 roku i zajął w nim drugie miejsce ze 158 punktami na koncie, przegrywając jedynie z Benjaminem Ingrosso. Singiel „Every Single Day” został wydany cyfrowo 24 lutego i dotarł do pierwszego miejsca szwedzkiej listy przebojów.

Historia udziałów

35. edycja Węgry Węgry Every Single Day angielski 5 60
42. edycja Litwa Litwa Imprint angielski 7 63