FANDOM

Al Walser - urodzony w Szwajcarii piosenkarz, autor tekstów i producent płytowy z siedzibą w Los Angeles w Kalifornii. Walser po raz pierwszy zyskał sławę jako członek niemieckiej grupy eurodance Fun Factory, z którą koncertował na całym świecie.

Życie

Walser urodził się w Lozannie w Szwajcarii jako dziecko mieszkanki Lichtensteinui i Afrykańczyka. Później stał się osobowością radiową w Liechtensteinie w Radio Liechtenstein, a następnie koncertował na całym świecie jako DJ. Po pracy w radiu, Walser został poproszony o dołączenie do niemieckiej grupy eurodance Fun Factory po odejściu członka Toniego Cottury.

Walser napisał później książkę Musicians Make It Big: An Insider Reveals the Secret Path to Break in Today's Music Industry i założył wytwórnię płytową Cut the Bull Entertainment z siedzibą w Hollywood. Jest producentem i gospodarzem cotygodniowego konsorcjum US TOP 20 Show i byłym gospodarzem cotygodniowego programu radiowego Al Walser's Weekly Top 20.

W 2008 roku ukazał się jego debiutancki album Heart Breaker. Walser wydał singiel „Living Your Dream” we współpracy z amerykańską piosenkarką Jermaine Jackson w 2009 roku. Wydał utwór „I Can't Live Without You” w sierpniu 2012 roku, a później został kontrowersyjnie nominowany do najlepszego nagrania tanecznego na 55. Grammy Nagrody. W 2015 roku wydał swój solowy album „Al Walser Comes 2 Life!”.

W wywiadzie dla Spin, Al Walser opowiada o swojej muzyce i karierze po nagrodach Grammy w 2013 roku. Opowiada o swoim związku z Bogiem i o tym, jak jego duchowość kieruje jego karierą. Walser mówi: „Bóg jest naprawdę moim kierownikiem i moim przewodnikiem”. Al Walser wydał nowy singiel i teledysk „O.C.D.” 1 sierpnia 2014 r. Alan Cross przejrzał piosenkę na swojej stronie internetowej A Journal of Musical Things! Cross mówi, że lubi piosenkę i „przyznaję się, że nigdy wcześniej nie słyszałem o Al Walserze, ale biorąc pod uwagę moje przemysłowe / metalowe predyspozycje, będę musiał przyjrzeć się temu facetowi”.

Historia udziałów

64. edycja Andora Andora Drunk in Mallorca[1] angielski 13 28

Przypisy

  1. We współpracy z Glamour Girls.